lunedì 31 gennaio 2011

WALK of FAME- Steaua lui - FLORIN PIERSIC


         
               Inca o recunoastere pentru actorul Florin Piersic  care astazi a primit prima stea pe Walk of Fame-ul bucureştean, în cadrul unui proiect cultural inaugurat în Piaţa Timpului din Capitală de Teatrul Metropolis împreună cu magazinul Cocor şi Asociaţia de Turism a Municipiului Bucureşti .
             "Sunt foarte emoţionat. Eu astăzi, aici, fac parte dintre cei care au o stea, o stea în frunte. Cred că cineva sus acolo, părinţii mei sau oricine altcineva, mă iubeşte dacă am ajuns să am o stea în centrul Bucureştiului. De mii de ori am trecut pe drumul spre Universitate, dar nu mi-am imaginat că într-o zi o să vină colegi de-ai mei aici, în Piaţa Timpului, să mă vadă. Îţi mulţumesc, domnule Bărbulescu, pentru tot ce ai făcut pentru mine. Nu am cuvinte să mulţumesc celor prezenţi", a spus actorul Florin Piersic la dezvelirea stelei sale de pe Walk of Fame.
                                                                                                                               evz.ro 

1 commento:

  1. felicitari celor ce s-au gandit sa rasplateasca artistii nostri cat sunt in viata!

    RispondiElimina