sabato 23 luglio 2011

ROMANIA - TARA MEA DE DOR


            E vara, e vacanta, toti ne dorim ca in zilele de concediu, de vacanta sa reusim sa acumulam cat mai multa energie , multa, multa, sa ne ajunga cat pentru inca un an. Plecand de la aceasta idee si citind un titlu de ziar, "Unde isi petrec vedetele concediu.......",de pilda in locuri precum Grecia, New York, Paris.....s.a.m.d., oare aceste personaje care tin cu tot dinadinsul sa iasa in evidenta......cunosc Romania ? Au strabatut cu piciorul macar un traseu in munti ? Au vizitat  castelele de renume international ?
           Cat de minunate si pitoresti sunt peisajele din tara noastra......sunt unice si daca nu ar fi asa, atunci de ce ne calca cu piciorul atat de multi straini ?

           Poate distanta de locurile natale imi da aceste ganduri, insa dintotdeana, mi-am dorit sa cunosc frumusetile natale, din pacate sunt destul de multe care nu am reusit sa le vad, cum ar fi Pestera Muierii, Lacul Bilea,  Rezervatia Retezat, Maramuresul, Putna,.......si multe altele, alegerea acum fiind aleatorie. Dar ma mandresc ca am ajuns la Vf.Omu, ca am atins Crucea Caraimanu, Delta Dunarii, Pelesul, Vf.Dochia, Valcea, Vidraru......si multe altele.



Vezi mai multe video din calatorii


            Ar trebui sa fim mandri ca ne-am nascut intr-o tara atat de frumoasa!

4 commenti:

  1. Ciao Elena, la traduzione non funziona quindi non ho capito nulla, però l'immagine di questo castello incastonato nel verde è molto bella!
    Allegra settimana!

    RispondiElimina
  2. Ciao Sciarada, grazie per la tua visita.
    Questo castello,rappresenta il Castello Bran, con la sua leggenda di Dracula. Nel mio post sto parlando dei luoghi bellissimi del mio paese(video), che le grandi personalità rumene rifiutano di vedere, preferendo l'estero.
    Un abbraccio!

    RispondiElimina
  3. Da, ne-am nascut intr-o tara frumoasa, dar neingrijita - o femeie frumoasa, bogata si desteapta in zdrente si murdara... In genereal, lacasele de cultura sunt subfinantate, abandonate sau, mai rau, demolate; pe langa monumentele naturii colcaie de gunoaie sau de cladiri ale baronilor; infrastuctura inexistenta;...
    Si totusi...

    Din Romania,
    Claudia

    RispondiElimina
  4. Ai dreptate Claudia, macar de ar veni si ceasul al 12 -lea pentru cei care ar trebui sa vada si sa puna in valoare frumosul si traditionalul din tara noastra. Primul impuls cand am scris a fost acela de a scoate in evidenta dorinta vedetelor de a iesi in strainatate, pentru ei banii nu sunt o problema, pe cand in tara.....o frumusete care se pierde de la an la an tot mai mult incepe sa nu mai reprezinte o atractie. Si totusi am cunoscut straini dornici de a cunoaste Romania.

    RispondiElimina