sabato 16 luglio 2011

BANCURI - Ion si Maria



Ion si Maria s-au imbogatit si iau cina intr-un restaurant de lux.
- Ioane, cine e fufa aia care se holbeaza la tine de jumatate de ora?
- E amanta mea!
- Divortez! Plec la mama!
- Bine, dar sa stii ca dupa divort se vor termina vacantele in strainatate, shopping-ul la Milano, partidele de schi in Alpi si asa mai departe.
- Si tipa de langa ea, cine e ?
- Amanta lui Gheorghe.
Maria sta si se gandeste:
- A noastra-i mai frumoasa!

Maria divorteaza de Ion:
- Domnule judecator, de 6 luni ne-am cununat si el nici nu s-o atins de mine, se plange Maria.
- De ce Ioane ai facut asta. Uite ce mandrete de nevasta ai!
- Drept sa va spun, domnule judecator, nu stiam ca este atata graba.

Maria spala rufe la rau. Din munte se pravale o stanca care o loveste. Ion vede incidentul si gandeste:
- Inca o masina de spalat distrusa de calcar !
- Fa, Marie, tu esti vie?
- Sigur, Ioane.
- Si atunci de ce nu faci struguri?

Ion isi revine dintr-o coma de 10 ani. In tot acest timp, sotia lui a stat la capataiul lui.
- Fa Marie, ai fost alaturi de mine in toate nenorocirile prin care am trecut: am fost concediat, m-ai sprijinit financiar; cand am dat faliment, tu ai fost langa mine; cand am fost impuscat, ai stat alaturi de mine; cand ne-am pierdut casa mostenire de la parinti, cand sanatatea mea s-a subrezit, m-ai sprijinit enorm. Stii ce cred eu ?
- Ce, Ioane? intreaba ea zambitoare.
- Cred ca imi porti ghinion ! Trebuie sa ne despartim.

Nessun commento:

Posta un commento